Thursday, May 10, 2007

Kiegészítés 1

Arra gondoltam néhány sör mellet, hogy a honlapon, melyet fentebb vázltam, létre lehetne hozni egy jávézó linket, ahol különböző asztalokhoz lehetne csatlakozni. Az asztalokon fel lenne tüntetve a téma, miről folyik diskurzus, s naponta az asztaltéma egy archívumba kerülne, így mindíg változó témák lehetnek egy helyen. Ezzel pont az olyan hosszú, és idióta fórumokat lehetne megszüntetni, melyek elolvasása sokszor napokat vesz igénybe. Az asztaloknál persze remek viták, beszélgetések alakulhatnak ki.

1 comment:

karex said...

Ez - amint már mondtam is - tök jó ötlet, bár szerintem lehetővé kéne tenni, hogy egy-egy témához később is hozzá lehessen szólni, hiszen lehet, az adott téma avatott ismerője pont azon a napon nem látogat el a lapra, amikor arról van szó. No igen, hogy miben különbözik ez ekkor már egy fórumtól?... Hát, nem sokban.. :) De szerintem egy fórum is lehet jó: persze ez a fórumozók függvénye.